2008/06/21

Om midsommar, del spelkväll.

Ny klänning till låns från vän.
Det har varit hennes mormor, jag enbart förvaltar den.
På kvällen åt vi middag tillsammans med vänner.
Och spelade spel.
Guitar hero, dansmatta och nåt filmfrågespel på xbox'n.

Jag är relativt bra på Guitar hero, även om jag ibland har svårt att godta hur tonerna ligger på skärmen när jag hör att de egentligen är några helt andra.

Dansmattan var jag okej på.
Något frustrerande men fantastiskt roligt.

Filmfrågespelet.
Jag är alldeles för otålig för att resonera mig fram till rätt svar.
Jag har riktat in mig alldeles för mkt på collegefilmer och romantiska komedier samt Seinfeld för att vara duktig på en filmfrågesport som tar upp annat än bara ovan nämnda kategorier.

Men när en fråga om Deltagänget kom.
Då jäklar sopade jag mattan.

Inga kommentarer: