2008/07/02

Om sköna skorna.

De vita skorna.
Som jag fyndade på rean förra sommaren.
Är mina bästa sommarskor för man kan gå långt i dem utan att besväras.

Och Gävle kandiderar till att bli kulturhuvudstad.
Det debatteras det mkt kring jag orkar inte delta.
Eftersom diskussionen många gånger ligger på en sådan nivå där varenda sak som presenteras sågas vid fotknölarna utan vidare hållbara argument.


Klänning jamen samma som ovan.
Skor Vagabond.
Strumpbyxor Noa Noa.
Cykel finaste Sjösala Elvira.
Som blev stulen för ett och ett halvt år sedan men som jag letade rätt på.
HA för det, jävla cykeltjuv.
Även om han släpptes för att brott inte kunde styrkas.
Även fast han hade ett tiotal cyklar på gården.
Även fast alla grannars sa "det var på tiden" och "här är det en väldig cirkulation av cyklar" och "min väninna fick cykeln stulen och fann den här när hon hälsade på mig" när jag och polisen kom dit.
Även fast han förmodligen åker runt och plockar cyklar fortfarande.

Inga kommentarer: