2008/07/12

Om sommarmorgonrocken och om dagens planer.

På det här underbara fiket i Valbo, Nybo Kafé.
Köpte jag en somrig morgonrock när jag och mamma var där i veckan.

Den passar utmärkt till romantiska nattlinnet som är så tunt och genomskinligt.
Att morgonrock krävs när man är bland folk.

I dag är det långsam morgon och sedan loppisrunda med kusin-Ida som hälsar på.
Fast vi får väl se exakt hur mkt runda det blir när två av våra tre standardställen har sommarstängt.
Det gör inte så mkt då blir det bara mer tid över till em-kaffet.
Och en massa energi kvar till kvällens dans.

2 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Färgen FÄRGEN!
Mönstret MÖNSTRET!!
Åh, jag blir sjuk så fint du fyndar jämt...

Joanna sa...

jag vet JAG VET.
det där fikastället är min nya himmel men jag befarar att det är en sinande källa.