2009/04/25

Om en mjuk klänning och en varm dag.




Det var en härlig dag i dag man får ta mig på orden och inte på den skeptiska minen.
En varm dag.
Helst hade jag velat promenera genom hela Boulognerskogen men det går ju inte just nu.

Istället vaggade jag in till stan tillsammans med.
Min käraste.
Vi köpte stödstrumpor och mjukglass och sen åt vi brunch på Sahflors.
Och sällskap fick vi det var en fint.

Jag hade en mjuk hellång klänning från H&M den köpte jag.
I går.
Mkt härlig jag spillde glass bara tre gånger på den.
Och så fick jag ha ja för att det inte är så kallt längre och den är rätt liten.
En av mina favoritscarfar.
Alltså ni ska bara veta.
Hur många scarfar jag har det finns ingen hejd på mig.

3 kommentarer:

Ida Lindahl sa...

Vilken fin mage du har. =)

Sophie sa...

superfina du.

Joanna sa...

ida,
tack!

alma,
fina du då.