2009/04/26

Om min söndag.


Det här är inte ett foto i timmen-dagen.
Men den kommer, räkna ni med det.

I dag har jag:
- spelat Wii, ibland blir min Wii fit-ålder 24.
Ibland blir den 78.
Man kan lätt säga att jag är något ojämn.

- fikat på mysiga Majas.
Morotskaka chokladboll te och juice.
Vi var omringade av värme rabatter och.
Arbetskollegor.

- Ätit en piggelin och drömt mig bort på Etsy.
Den finns en klänning där som jag bara skulle svimma.
Om jag hade den i min ägo (ja, varje dag skulle jag det, svimma när jag öppnar klädkammardörren).

- Fått grillad korv hos vänner på varm innergård.
- Fått te melon och kaka hos samma vänner fast i bekväm soffa inomhus.
- Spelat Guitar Hero och fått roligt samtal från föräldrar: "Hej vi är redan på väg vi kommer i natt" hurra hurra men inte så sugen på att åka till Bollnäs i morgon.
När de är hemma i lägenheten.

Jag har även haft exakt samma kläder som i går men med.
En fin insekt? fågel? -vad är det egentligen?- brosch den är helt underbar.

Dessutom (puh vilket långt inlägg detta blir, mina mått mätt).
Letar jag fina funktionsmakron att ladda ner till photoshop.
Så att jag kan göra fina ramar runt mina bilder så som.
Karolina Skande gör.
Hon har många fina på sin sida jag tänker att det ska ger mer känsla av klippbok.
För det är så jag ser min blogg.
Som en klippbok men favoritsaker något självcentrerad visserligen men än dock.
Någon som har förslag på bra sida?

2 kommentarer:

iLLi sa...

Åh, vilka underbara bilder... Jag längtar ner massor nu. Till försommaren! :-)

Joanna sa...

lina,
jag hörde att det till och med snöade i går.
huga.