2009/04/04

Om dagen, en teve tre vänner och ett par skor.



Solen värmer och dagen var härlig.
Spontanfika med vänner, sitta på en mur i solen och värmas, köpa en glass och en stor vuxenteve.

Jag har ett par skor jag gärna skulle använda nu.
De svullna gravidfötterna och de ömma gravidfogarna sätter dock stopp.
Inte ens jag biter ihop för såna saker, inte ens för skor.

Den fortsätter att vara fin.
Balkongdörren är öppen måsar hörs och kyrkklockan också.
Och det ligger ett barn i min mage och sprattlar.

Jag råkade kapa av mig huvudet det var verkligen inte meningen.


Klänning Myrorna
Kappa Kupan på Brynäs
Vita väskan Kupan i Arvidsjaur
Skorna de bruna Erikshjälpen.

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Klänningen ser ju underbar ut
När beräknas barnret att komma
Vet du om det är en flicka eller pojke??

je sa...

lillmagen är fin! jag vet att du inte tror mig men den ska bli så mycket, mycket större.

Joanna sa...

att ha det gott,
i början av augusti är det sagt.
barnmorskan pekade på en snopp men påpekade även att det lika gärna kunde vara stora blygdläppar, för så kan det vara på småbäbisar.
det rätta svaret får vi helt enkelt först i augusti.

je,
tack.
jag tror på att den kan bli större.
jag fattar bara inte hur det fysiskt är möjligt.

walkingthecamera sa...

vilken fin klädstil du har! tycker mycket om det gammeldagsa och alla dina färger.