2009/04/03

Om gulagröna.


Vår.
Vår!
Vår?

Jag vet aldrig vad jag ska tro när ska jag våga tro men just för i dag.
Är det i alla fall vår.

Sen har jag inte så mkt mer att säga i dag jag drömde att jag var med i en ungdomsfilm från 80-talet.
Jag var en yngling, en mörkhårig James Deanig odåga och var med och stal en röd sportbil.
Sen flydde vi från England till Tyskland men i Frankrike höll det på att gå illa.
Sen vaknade jag och åkte till skolan.
The End.

Klänning från Tradera
Tavlor från Kupan.

5 kommentarer:

iLLi sa...

I morse när jag klev utanför dörren hade det snöat över 1 dm... och det snöar fortfarande... :-(

Fy fan, nu vill man ner till söder!

iLLi sa...

Vilken vacker klänning förresnen!

Anonym sa...

snyggsnygg klänning, lite som en kimono, och dendär gulgröna nästan limeaktiga färgen med lite dragning år beige (på min skärm ialla fall) är helt underbar på våren. Du ser ut som en knopp hela du....och du skall ju liksom blomma snart;-)

Anonym sa...

Fantastisk, fantastisk kjole! Lengter etter noe lignende til min 15-ukers babymage..

Joanna sa...

lina,
ett till snöfall är jag alltid beredd på.
kanske att jag börjar tro på våren fullt ut först någon gång i slutet av maj eller början av juni.
det är väl så man blir när man vuxit upp i arvidsjaur.

handgjord,
visst är den fin!
och du har helt rätt, den är lite kimonoliknande.

anonym,
det synes veldig morsomt med bäbismagen.
lycka till, jag hoppas du inte mår allt för illa.