2010/04/10

Om en klänning värdig våren.


I torsdags unnade jag mig ett besök på Beyond retro.
Främst för att finna en gåva till en vän.
Men utan att förneka även ett tillfälle för mitt eget höja nöjes skull.

Jag fann en klänning värdig våren.
Och kände när jag tog på mig den i går morse.
Att den kräver sina svarta accessoarer för att jag inte helt ska känna mig som.
En urtvättad pastell.


Klänning, Beyon retro,
mustaschhalsband Designtorget
svart halsband, en fin butik i Gävle som fick slå igen (önskar jag var vän med hon som ägde den, det var en trevlig person Design room tror jag den hette).

6 kommentarer:

Agnes sa...

Jättefin! Kan man gömma fläbb i den?? =)

Ida sa...

Snyggingar!

Mia sa...

Wow, vad tjusiga ni är, både DU och din lilla Torsten!

Sophie sa...

fina torsten är väldans snyggt klädd han me

Joanna sa...

agnes,
du ser väl att jag är smal som en sticka på bilden.
?

ida,
tack tack.

mia,
men TACK!

sophie,
ja det är han ju faktiskt.
hans far har klätt honom (med kläder som hans mor köpt).

Tant Grön sa...

Ja den klänningen är verkligen värdig våren, så tjusig med härliga färger :-)