2010/12/01

Om att vara hemma.






Ibland vill jag bara vara det.
Hemma.

10 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Den känslan känner jag igen.

Och angående den där elaka kommentaren du skrev om några inlägg ner. Jag tycker massor om sättet du leker med text. Också ditt alldeles egna fina sätt att redigera bilder.

Kombinationen av dina verkligt egna bilder och egna text gör att din blogg skiljer ur, den är lite som en spännande parallellvärld till verkligheten.

Önskar dig en fin onsdag!

Fröken K sa...

Det är väl inte så konstigt, att du vill stanna hemma. När det är så fint.

AVEhnqvist sa...

..och den fina flaskan!

Ulrika sa...

Hemma är härligt, det tycker jag också! Vilka vackra bilder! Hur har du fått dem sådär dimmiga och pudriga?

AVEhnqvist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AVEhnqvist sa...

Ja det undrar jag med!

/Alexandra

Frida sa...

Samma här. Jag älskar att vara hemma.

Joanna sa...

hanna,
tack snälla du den elaka kommentaren har dödats av alla fina motkommentarer jag fått.
från er.
det känns väldigt fint.

jag hade en onsdag full av huvudvärk och separationsångest, men nu är det kväll och det vankas te och småfix i soffan med min käraste, så det blir fint ska du se!
hoppas hela din dag var bättre.

fröken k,
hehe nej just det.

ave,
jajamen. den fina flaskan.

ulrika,
tack!
det dimmiga pudriga gjorde jag genom att i photoshop lägga ett laget vitt som jag sedan drog ner opaciteten på.
enkelt och effektfullt.

ave,
ja du ser ju ovan.

frida,
det är både bra och dåligt att gilla hemma bäst.
bra för att det är ju där man bor, men lite dåligt kanske för att det inte direkt driver en ut på nya äventyr.

Klara sa...

Vilken fin fisk! Ja man skulle kunna säga att den var fina fisken! hehe

Ulrika sa...

Aha! Mycket fint!