2009/07/19

Om Noa Noa och min kärlek till densamme.

Jag älskar Noa Noa.
Deras färger deras materialval deras smycken deras strumpbyxor.

Och deras vackra bilder.




Höstkollektionen 2009 älskar jag också.

Jag saknar Noa Noa, att jobba i en liten butik fylld av deras vackra kläder och accessoarer.
Jag inser att jag behöver en dos Noa Noa lite då och då.
För att må extra bra.

Jag vill ingå i Noa Noa jag vill vara med att göra deras vackra lookbooks.
Ställa iordning de fina miljöerna inför fotograferingar.
Sätta ihop de vackra kläderna för olika bilder och stilar.
Och ta fram de fina vykorten och andra trycksaker de tar fram i samband med kollektioner.
Jag vill vara med!

Kan man fråga chans på ett klädmärke?


Bilder från
www.noanoa.dk.

5 kommentarer:

Krickelin sa...

Ja, gud ja så vackert. Jag vill också fråga chans på dem i så fall...

Sofie Violett sa...

Hear hear!
Som sagt ... är du säker på att du inte är danska, egentligen? Jag är övertygad (och frälst!) i vilket fall.

Ulrika sa...

Jag håller med om allt! När Noa Noa i Gävle deklarerade en stängning stannade mitt hjärta för en sekund, eller två.

Klänningen på översta bilden skapade ett habegär hos mig! Kanske, kanske kommer en Noa Noabutik att öppna i Falun till hösten. En butiksinnehavare kämpar för det i alla fall!

elinleticia sa...

Ja och jag vill plåta för dom

Joanna sa...

krickelin,
vi behöver vara ihop med noa noa.
eller noa noa behöver vara ihop med oss.

sofie,
nej jag är ju inte det inte det allra minsta.
men min pojkvän är... kvartsdansk. det är alltid nåt, det kanske till och med är därför han är så himla fin.

ulrika,
jag har till och med hört rykten om att det ska öppna en i gävle.
inte renodlad, utan att de tar in olika märken och noa noa är ett av dem.
men jag vet inte hur långt gånget det är, det kan ha varit bara en tanke.
och jag gillar också klänningen på översta bilden.
och en hel del annat naturligtvis.
jag vet dock inte hur jag ska ha råd med något av det.

elinleticia,
du kan nog fånga vackra noa noiga bilder.