2011/06/12

Om de bra dagarna.

De bra dagarna blir fler och fler.
Vi spenderade helgen i Nacka och jag och Torsten åt frukost ute.
Kanske blir han journalist som sin far, eftersom han redan nu vill läsa tidning.
"Säsa niining" jag ger honom kallhjärtat alltid ekonomi- och motordelen.



Efter frukosten dansade vi till Rod Stewart, Torsten ville också svänga på kjolen och tog vad han hade (stackars manliga kön som går utan kjol).


När pappan hade kommit hem och när vi ätit tårta och födelsedagskakor på altanen gick vi ner till sjön för att mata fåglarna.
Det var kul, på bild ovan är dock brödet slut och saker och ting inte längre lika kul.

3 kommentarer:

Sophie sa...

men hallå. de där gula klänningem, är den från hm? för jag köpte en sån där och snöret gick sönder i tvätten: två gånger! jag gick och bytte och tvättade och SAMMA SAK HÄNDE IGEN!
hur har det funkat för dig?

Joanna sa...

ja hallå, det gick sönder som fan, jag tvättade den i går då hade jag ägt den i exakt 26 timmar.

Sophie sa...

LÄMNA TILLBAKA! det gjorde jag! TVÅ GÅNGER! Alltså, köpte en, tvättade, gick sönder, bytte till en ny, tvättade; SAMMA FEL! så ska det inte bli. Hm måste ta tillbaka ALLA de där klänningar. PRODUKTFEL!