2011/06/08

Om det svarta.




En morgon i förra veckan hade jag så svårt för att sova.
Inte för att jag var särskilt pigg, utan mer för att jag visste att jag var tvungen att hinna så mkt under dagen.
Till att börja med skulle jag hinna klä på både mig och Torsten, ge honom välling och kärlek och sedan hasta till dagis innan jag skulle vara på jobbet helst en timme tidigare än vanligt.

Så jag steg upp strax efter fem och blev således klar långt innan Torsten vaknat.
Hann fota mina kläder, om än med den usla Photoboothen som nog helst vill gå i pension.
Att jag sen inte hunnit lägga upp dem på bloggen förrän nu är en annan sak.
Mörka och suddiga är de också.

1 kommentar:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Får också den känslan ibland, att jag liksom inte har tid att sova. Då vaknar jag oftast minst en timme innan klockan ringer av mig själv.

lite läskigt ändå.
Du klär i svart!