2011/08/24

Om ett barn till.


I början av nästa år.

51 kommentarer:

Lisa D-H sa...

Men tjoho! Hurra och grattis!!!

Anonym sa...

Åhå, grattis!

Anna Neah sa...

Vilken lycka! Stort grattis till :)

Anna Eleonor sa...

Vilken grej! Lycka till!

Karin L sa...

Nämen å så vackert. Stora och varma gratulationer!

Kusin Ida sa...

wow! grattis så himla mycket! :D

Ulrika sa...

Grattis! Vad roligt att läsa! Ta hand om dig nu! Kram!

Världen enligt J. sa...

Stort grattis! Hoppas allt går fin-fint och att du mår bra!

Karin E Jansson sa...

Grattis!!! (igen, jamensåatt jo jag visste ju redan)

nippertippa sa...

stort grattis! jag älskar din blogg, men har varit dålig på att kommentera tidigare... du är så himla fin!

Anonym sa...

Åh, GRATTIS!!!! Jag blir alldeles tårögd, du är så satans vacker med magen i vädret och din fina lilla familj kommer ni bli större och finare. Grattis igen!

Alex sa...

Stort grattis till hela familjen!

tove sa...

men DÅ är det väl inte så konstigt om du är DÖTRÖTT?! :)
Grattis!

Rebecca sa...

Wiiii! Stort grattis :)

Johanna sa...

Åh, härligt! Stort grattis!

Erika sa...

Nämen! Åh vad roligt! Grattis! Kram

minahistorier sa...

fint! stort grattis!

Klara sa...

Det var ett tag sen jag läste din blogg (eller någon blogg eftersom jag varit dator fri på semestern) och så kommer man tillbaks och möts av en sådan här nyhet! Åh wow! Grattis! :)

Anna sa...

Stort grattis!

A och A sa...

Grattis fina du! Å vad roligt! Och grattis till Jon och Torsten också. Jag blir helt speedad här, feber och förkylning till trots, men det är ju så roooooligt!!!! Förklarar en del trötthet va?

Jana Bringlöv Ekspong sa...

Men du, najs! GRATTIS!!!

veronica sa...

OH! Grattis!! Nä inte konstigt med all trötthet! Jättegrattis!!

Joanna sa...

alltså.
jag blir så glad över att ni blir glada.
över att ni ropar hurra, barn händer hela tiden, så att någon som aldrig har träffat mig kan glädjas över vår situation känns extra fint.
TACK snälla ni!

och visst har jag varit trött av det, särskilt de första veckorna av graviditet är ju så oerhört dränerande, men det är en annan slags trötthet.
den jag talade om tidigare,och som pågått i ca två år, är så mkt mer, och på alla sätt.
jag har ju inte varit gravid i två år ( tack och lov)

Sophie sa...

Wooohooo äntligen offciellt!! Grattis (igen)!! Kram!!

Anonym sa...

Tusenmiljoner GRATTIS! All lycka!

/Sarah

Fortfarande lycklig sa...

Hurra! Grattis! :))

Anonym sa...

Rooligt Grattis GrattiS!!

Elina sa...

Hurra! Gratuleringar!

spunnet socker sa...

Men ÅH! Största grattiset! Hoppas att du mår bättre under graviditeten denhär gången! Lycka till med allt!

Eller nåt sånt sa...

Åh grattis! Jag har tänkt att det kanske kan vara så sen det där inlägget där du skriver att du sitter i mammatrosor :-)

Fina frugan sa...

Åh så ljuvligt för er!
Grattis och hoppas att du kommer att må skapligt denna gång!!

Glamourbibliotekaren sa...

Kult!! Grattis!!

Josefin sa...

wihaaaa! grattis från en bloggläsare i söder!

EvaP sa...

Grattis!

Kristina sa...

...Men då är det ju inte alls så konstigt du är trött, det hör ju till!
Ta det lungt och stort grattis till er!

fröken lila sa...

grattis grattis grattis!

Anna sa...

Grattis! Fantastiskt roligt! Hoppas denna graviditet är snällare mot din kropp än den förra.

Magpie sa...

Åh åh, så himla fint! Och så fantastisk du ser ut, härligt! :)

Anonym sa...

Grattis, grattis. Andra resan är oftast lite lättare, erfarenheten finns. Lycka till
hälsar Sonja

Sköna Helena sa...

Åååh, wow wow wow!!! Stort stort grattis! Fick verkligen gåshud över hela armarna nu, vilken fin start på fredagen :) Massa kramar (Och ja, det ÄR fantastiskt att man kan bli så översvallande glad för någon man aldrig har träffat, men hoppas få ihop en trippeldejt med snarast - med söta Sophie förstås!)

Krickelin sa...

Men här har jag missat grejer ju!! Stort Grattis till både barn och lägenhet!!

Anonym sa...

Grattis! Så roligt!

Anna-Karin sa...

Men vad jag missat grejer! Grattis grattis grattis! Underbara nyheter. Kram!

Lisa sa...

Å, HURRA!!! Vad fint.

Lisa sa...

Woho! Vad fint! Grattis :D

amanda löwenberg sa...

Grattis finaste du!

Anonym sa...

Men herreguuuuuuuud kvinna! Då är det väl inte undra på att du är trött, men det är det värt. Så 1000 rungande hurra till er, till den nya bebisen och tröttheten (för det är det värt)
/annika

LillaGrå sa...

Stort grattis till hela familjen!

Mia B sa...

Vad roligt, Joanna! Önskar er stort lycka till :D
/Kram Mia

Joanna sa...

tack så himla mkt, alla snälla ni!

och helena, trippeldejt är högst önskvärt.

Ingrid sa...

Grattis!!