2009/05/03

Om två söta små.


Jag var faktiskt tvungen att kolla med mamma.
Det är väl inte dockkläder, mamma?
Det var det inte bäbisar är tydligen så där himla små.

Jo men det vet jag ju jag har tre syskonbarn tusen yngre kusiner och kusinbarn.

Och en lillebror jag bytt blöjor på och bytt ut reklambladen åt under hans hoppgunga det var det bästa han visste.

Men man fattar ändå inte.
Varje ny bäbis: Så liten ooh så liten hur är det möjligt kolla naglarna kolla lilltån!


Sötkläder från Myrorna.

4 kommentarer:

iLLi sa...

Ja, det brukar jag alltid göra.. Att något kan vara helt färdigt och så litet (naglar exempelvis). På lilltån eller lillfingret... Måste jag alltid kolla för det är såååå guligt!

Och sen; det där med reklamblad under hoppgungan! Bästa sysselsättningen! ;-) Vi gjorde samma med Jens!

Kram!

Josefin sa...

åh så söta kläder.
ja dom är så små. man förstår inte. och så luktar dom så ofattbart gott.

anna sa...

ja, dom KAN vara så små, men igen min försfödda, han var stor han, 4400 så minsta storleken jag köpt för att ha när han kom ut, kunde han bara ha första dygnet, sen rätade han t sig till sin fina stora längd, så var dom kläderna för små!
Man är lika glad ändå!

Joanna sa...

lina,
ja gud naglarna!
hihihi.

josefin,
bäbislukt, jag längtar.

anna,
4400 gram är fortfarande litet.
om man jämför med 70 kg menar jag.
min systers barn har alla varit rediga, den senaste 5,2 kg.
urgullig och superliten ändå ju.