2009/05/15

Om kvällens piff.



Kvällens festpiff sträcker sig till.
En brosch.

Det var allt jag orkade allt jag hade lust med allt jag kände blev fint.
Men mest det där med ork.
Den sätter stopp för mkt men framför allt för velandet.
Mellan ska jag ha den här klänningen eller ska jag ha den här klänningen vilka skor ska jag ha då och åh hjälp nu är klockan mycket.

Så lite bra är det väl med det.

Det blir en grönturkos brosch och jag avväger allvarligt på om jag ska ta träningsskorna igen.
Sen tänker jag att väskan får göra jobbet.


Klänning, Indiska
brosch, Tradera.

1 kommentar:

Drömma-Lotta sa...

Fina Joanna, du har så rätt.
Tack!

Hoppas att akupunkturen var bra och ett annat tips som hjälpte mig än bättre var vattengympa för flodhästar, skönt i varmt mjukt vatten!

Varma kramar
Lotta