2009/05/06

Om en vinröd pralin.




Jaha.
Och ibland måste man bara.
40 kr och vacker som.. som vad?
Som min käraste kanske.
Än kan jag inte ha den, så länge det är en bäbis i magen och organ upptryckta i bröstkorgen.
Kommer jag inte i den.
Men jag hoppas ju.
Även om det emellanåt inte alls känns så.
Att jag inte kommer att vara gravid resten av livet, och då.
Då!
Åker den här klänningen på.

Lite längre baktill.
Med fint mönster och den gamla kedjan.
Är en ny detalj på plagg som gör mig knäsvag.
Eller det kanske bara är blodtrycket och all vätska i kroppen som gör mig det.

2 kommentarer:

Sophie sa...

jag vet! gaaaalet! 54 dagar tills jag får träffa h*n!
föresten så önskar jag att jag oxå kunde shoppa för min efterbebiskropp, men jag tänker hela tiden att jag inte vet hur jag kommer se ut... fåningt för man kommer väl vara sig ganska lik, iaf efter ett år :)
kram vackra du!

Joanna sa...

alma,
inte tusan kommer jag att återfå min storlek särskilt snabbt.
men inte tusan kan jag låta bli att köpa fina plagg till den storleken heller.

du har bättre karaktär helt enkelt.

kram vackra DU.