2010/11/19

(Dag 10) Om det jag hade på mig i dag.


EN DAG SENT LISTAN HÅLLER PÅ ATT RASA SAMMAN men det här hade jag på mig.
I går.

En plommonlila behå och vita trosor.
En omlottklänning från Noa Noa, ett linne och en underkjol som jag köpt på loppis.
Samt en rosett från Sonia Rykiel-samarbetet med H&M förra julen.
Och ett par kornblå strumpbyxor från Åhléns.

När jag gick ut hade jag även på mig:
en jacka
en turban
en blå halsduk
en kofta
en lammullsväst
en scarf (för att täppa igen minsta lilla glipa under stora blå sjalen)
och så ett par skor.

Och två väskor (en handväska och en väska för min portfolio).

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

LÅT INTE LISTAN RASA SAMMAN!

Joanna sa...

HJÄÄÄÄÄÄÄLP!
(jag ska göra så gott jag kan.=

Angeliqa sa...

Vad fint! Rosetten är superfin.

Joanna sa...

angeliqa,
ja den är fin jag har bara svårt att bära rosetter.
(men inte köpa dem för jag har iaf fyra stycken.)