2010/11/04

Om Blingutmaningen 2.0.



Okej.
Så jag bytte namn på den.
Tydligen.

Min version av Klädutmaningen 2.0.
Bling fastnade i huvudet jag trodde att det var det jag valt.

Och sen när jag gjort om logotypen och skulle börja skriva om det.
Kollade jag för säkerhets skull på mitt inlägg och såg.
Att det inte alls var så jag döpt den till men nu heter den alltså så och den börjar i dag.
Blingutmaningen 2.0.

Mina regler är som följer:
Inte samma accessoar två dar i rad.
Helst en helt ny för varje dag.
I en månads tid.

För som några bilder jag tänker visa er sen kommer att avslöja.
Så har jag alldeles för mkt bling och skulle jag arbeta mig igenom allt.
SKULLE DET TA MIG MINST ETT ÅR och det vill jag helt enkelt inte.

5 kommentarer:

sophie sa...

woooo hoo va kul. jag skulle vilja själv. kanske gör et

Fröken K sa...

Ja, Blingutmaningen 2.0 låter kul. Jag gillar ordet bling. Finns det i lexikon tro?

Joanna sa...

sophie,
gör det.
kör en bling.
du får så klart använda bilden om du vill ha någon slags logo till det hela.

fröken k,
det borde det iaf göra.

Joanna sa...

finnas alltså.
kul låter det kanske redan.

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Detta borde jag ge mig på, har så sjukt mycket bling och ändå använder jag samma örhängen 6 dagar av 7.
Klädutmaningen skulle jag inte fixa...men detta...detta kan gå.

Jag börjar imorgon...tror jag drar till med en månad.

Hjälp! (gäller att vara lite taktiskt)