2010/11/04

Om bloggar att älska.


Att hitta en ny blogg att älska.
Det är så himla kul oftast läser jag samma gamla vanliga mest bara av slentrian.
Till och med när jag slutat finna dem intressanta fortsätter jag.
För att det ju alltid varit så.

Men ibland händer det att jag klickar mig vidare.
Och hittar något fint.
Ett bra exempel på detta är Karins konstgrepp.

Man kan älska den bloggen för att bilderna är väldigt vackra.
Blandat med vardagsrealistiska (vilket kanske bara låter som ett finare ord för stök, men jag menar mer i ett dokumenterande fånga ögonblicket-sätt).
Och så kan man älska den för att hon är så oerhört vacker och man.
Jag.
Mest hela tiden bara åh åh så vill jag också se ut.

Men allra mest kan man älska den.
För att hon är så himla rolig.
Så rolig så att jag mest bara åh åh så rolig vill jag också vara.

Läs den.
Nej vänta, jag menar: LÄS DEN!


Foto: Karins konstgrepp.

7 kommentarer:

Anna sa...

GÖRT REDAN! ;) Håller med dig på alla punkter.

Lisa sa...

den bloggen är underbar!!

Frida sa...

tack för tipset, det var ju en underbar blogg. TACK!

amanda löwenberg sa...

Himla fin blogg!

Karin E Jansson sa...

Nämen oj/tihi! Vet du, sånt här betyder så mycket när det kommer från nån man tycker är bra!

Fast först läste jag fel "hon är så oerhört vacker och man." Nämen! haha!

Tack! Och kram!

Joanna sa...

anna,
brabra.

lisa,
helbäst.

frida,
javisst är den.
tips vill man alltid ha.

amanda,
mkt.

karin,
hahaha!
oj.
man.
nej det är du ju inte.
man måste läsa mina meningar alla rader.
innan man vet var det ska sluta.

varsågod.
och tack!
kram.

Lillgull sa...

Ja! Vad kul, en ny härlig blogg! :) Tackar