2010/11/06

Om Blingutmaningen 2.0, dag 3.


Bling bling bling.
Ett bling fick dock stanna hemma.
När det var dags att sätta på fingervantarna man kan aldrig gissa vilken.

Dag 3 och puh.
Jag känner mig helt utmattad (nej kanske inte men ändå).
Det är med lite o-ow jag börjar spara på de snyggaste.
På favoriterna.
Till de riktigt fina tillfällena vem vill ha bästa blinget en hemmasöndag liksom?


Tre H&M-ringar med cirka tio år på nacken.
Fast ringar har ju inte nackar men vi hajar vad jag menar.

4 kommentarer:

Fröken K sa...

Wow! Det är verkligen bling bling!

Joanna sa...

jajamän.
blingaling.

Lillgull sa...

Gud vad du har sparat, 10 år!!! Jag tycker jätte-fejk-diamanten är helt underbar. Men jag undrar, lite bergatroll i dig? Min mamma tror det är lite i mig ;)

Joanna sa...

hahaha.
jaja jag sparar på nästan allt.

jag är nog ett bergatroll, men ännu mer en skata med tanke på hur mkt jag älskar blinget i allt bling.