2010/11/05

Om Blingutmaningen 2.0, del Massor.



Ja som vi ser på bilderna ovan.
Är det här med blingutmaningen något av en utmaning.
(Passande namn mao.)

Och av bilderna att döma är det något som borde ge mig en tankeställare.
Att jag har så mkt kraffs att jag inte kan använda alla grejer utan att det ska ta.
Ett år allra minst.

Att använda en sak en gång och sedan gå vidare.
Under en månads tid.
Ska bli en intressant sak och är det en bloggfluga en modegrej jamen vad spelar det för roll?
Huvudsaken är ju att man får sig en tankeställare.

För jag skulle vilja påstå att för den med intresse i mode.
Blir det en extra utmaning.
Att inte kunna använda det ultimata halsbandet till en viss klänning eftersom det redan använts.
Jag hoppas även att det ska bli som för Amo.
Hon hittar nya guldkorn flera favoriter bland det hon redan äger.


Obs obs den vita ugglan längst upp till höger.
Ingår inte i experimentet.

3 kommentarer:

Frida sa...

oj, inte dåligt. ser fram emot att se allt användas!

Fröken K sa...

Ja, det ska bli mycket spännande att se allt på kroppen. :)

Joanna sa...

jag ska göra mitt bästa.