2011/11/09

Om nyfunna skor.



Jag hittade så mkt när jag packade.
Som att få en hög med presenter.
Rakt från egen klädkammare.

Det är det som är problemet med för mkt saker, de blir så svåråtkomliga och göms bakom högar av andra saker.
Vad är poängen?
Lagom kan nog vara bättre i vissa fall.
En dag ska jag orka rensa.


Och ni får ursäkta att jag inte visar roligare bilder än så här just nu.
Bilder på golven som läggs, och alla springor mot väggarna vi måste lirka in precisionssågade bitar i, eller de fyra meter långa listerna jag och min käraste i går hissade upp genom fönstret.
Han nere på marken, jag uppe i sovrummet dragandes ett spännband och sen hävde in dem genom fönstret.
Eller tapeterna i sovrummet som har påbörjats.
Det får bli sen, jag vill inget hellre, men det tar sån tid med bilderna.

2 kommentarer:

Klara sa...

Så fina!

Anonym sa...

Tjusiga skor.
Ta det lugnt med fotograferingen av lägenheten. Vi ska ingenstans. :)