2011/11/21

Om tillökningen.



Jag är sugen på nya vinterskor.
Inte bara för att det är trevligt med förnyelse, utan faktiskt.
Ja på rikt.
För att jag inte har några ordentliga längre, mina favoriter från Noa Noa börjar verkligen falla sönder och har så gjort sedan förra vintern.

Skor från Scorett.

Dessutom blir jag löjligt glad över att se att fler läser min blogg.
Jag gissar att en graviditet plus en renovering lockar lite extra.
Det blir ungefär som en teveserie på bara några få avsnitt.
Man vet liksom att det har en rätt begränsad handlingslinje, det kommer ett slut och man vill se hur det går.
Med renoveringen – kommer det verkligen ett slut?

Nu: fil och macka och en massa te och sen kanske lite sömn?
Ännu en natt med hosta och trippelvärk – hals huvud fogar STACKARS MIG.

2 kommentarer:

Amandak sa...

Jag läste din blogg flitigt innan och undertiden du väntade ditt första barn. Nu hittade jag hit av en ren händelse och har börjat följa dig igen, 2 år senare. Ibland är det så knasigt med bloggar man läser.

Joanna sa...

nämen vad lustigt!
att du av en slump hittade tillbaka, och när jag var gravid igen dessutom.
kul!