2011/11/15

Om internetavsaknad.

Vi har fortfarande inget internet hemma.
Det är därför jag skriver så sammanfattande och/eller generella inlägg, det är därför jag inte svarar era kommentarer.
Det är därför jag inte reagerat på vare sig Alexs eller Chulas fina länkningar.

Men det kommer!
Och så även bilder på gravid kvinna i rosa vardagsrum, (snart) färdigtapetserat rum, och några trianglar jag har tänkt pynta den hemskt tråkiga blekfishallväggen med.

Och i em kommer två rekvisitörer för att reka banan inför eventuell filminspelning i vårt kök.
Ha! Jag undrar om de tror på min optimism att allt är klart till dess (27 november), hohoho åh hå huvvaligen.

3 kommentarer:

Chula sa...

Vi finns kvar! Ta din tid.

Joanna sa...

TACK!
du anar inte vad skönt det ändå är att höra.
omedvetet tänkte jag kanske just det, ni försvinner.
nu vet jag att ni inte gör det, ni är vänner.

Magpie sa...

no stress! Det är bara spänannde att vänta på allt nytt vi ska få se!